torstai 28. tammikuuta 2010

duh

Lintsasin tänään koulusta. Oon jo useempana päivänä meinannu tehä saman vaikka olinki luvannu itelleni etten enää tän lukuvuoden aikana kertaakaan. Tänään nyt vaan satuin myöhästymään bussista ja kun lähin kävelemään kouluun, sain yhtäkkiä idean et käännyn takas ja meen kotiin - turhaan mä kouluun meen kun kuitenkin myöhästyn ja sen lisäks vielä näytän ihan kamalalta ku oon kävelly kauheeta vauhtia pakkasessa.. Ilmotin äitille et on huono olo ja nyt sitte istun kotona.

Tänään tavotteena on olla syömättä enää mitään. Oon juonu vettä ja 2 kuppia teetä ja äsken söin sen lisäks lautasellisen puuroo niinkun eilen suunnittelin, ja muuta siis en tänään. Paitsi kai mä teetä vielä illalla juon. Eilinen meni niin läskeilyks että on oikeesti pakko ottaa ittee niskasta kiinni.. Söin eilen aamulla juustosämpylää ja teetä hunajalla ja maidolla (yritän päästä tästä eroon), koulussa näkkärin, sit sen jälkeen lähti lapasesta ja söin vaikka mitä. Esimerkiks varmaan 10 jaffakeksiä, ja illalla lettuja joiden päälle mansikkahilloo ja kermavaahtoa.. Tiedän, oon ihan hirvee porsas ja sen takia onkin nyt pakko ihan oikeesti alkaa laihuttamaan. Mä haluun hiihtoloman jälkeen palata kouluun niin, että kaikki huomaa mun laihtuneen. Ja kesäloman alussa tahdon olla niin laiha, että kehtaan mennä rannalle bikineissä.

Oon tänään siis käyny about puolen tunnin kävelyllä (toi aamun kouluunlähtöyritys), ja kohtapuoliin pitäis varmaan vielä lähtee, kun pitää ottaa kuvia kuvistunnille. Niitten on pakko tänään onnistua, koska huomiseks mun pitäis olla jo muokannu ne. Vois itseasiassa tän postauksen jälkeen lähtee heti... Tosin mulla on jo nyt ihan saatanan kylmä ja ulkona on vissii -22 astetta pakkasta. Mutta mä aion lähtee. Oon luvannu itelleni ja mä en todellakaan aio pettää sitä lupausta.

Mmm kohta on helmikuu, ja saan 30e tästä karkkilakon ekasta kuukaudesta. Tää on sujunu tosi hyvin, ei oo rehellisesti sanottuna kertaakaan tehny mieli karkkia, vaikka yks ilta niitä oli ihan nenän edessä monta tuntia. Vaikka kyllä mä tiesin ennen lakon alottamista ettei mulla tuu mitää ongelmia tän kanssa, koska ei mulla oo ikinä ollu mitään riippuvuutta karkkeihin, enkä mä oikeestaan ees syöny niitä kovin usein (verrattuna joihinkin siis). Mut raha kelpaa aina, saan siis ton 30e/kk.

Jeps mut meikä lähtee nyt lenkille, palaillaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti