torstai 28. tammikuuta 2010

\o/

Heh mulla on niiin voittajafiilis nyt! Tulin siis lenkiltä, reipasta kävelyä tunnin verran! Osasin jopa pukeutua sen verran lämpimästi että ei ollu oikeestaan yhtään kylmä, paitsi tietty naamalla oli vähän mut se nyt jäätyy aina, koska mä en mitään kypärämyssyä ala pukemaan.

Mä jopa juoksinkin pikkumatkan, tosin vaan jotain 20m nyt aluks. Luulin että tuolla pakkasessa alkais tuntuun hengityksessä mut oli oikeestaan tosi helppo hengittää, jopa siis juostessa. Voisin ottaa nää lenkit ihan jokapäiväsiks tavoiks, koska mulle tuli oikeesti tosi hyvä mieli ja tuntuu siltä et on oikeesti tehnyki jotain eikä vaan datannu koko päivää. Ja sit ku kelit vähän lämpiää ni alkaisin myös juosta pidempiäki matkoja kun parikymmentä metriä.

Oon jopa niin ilonen et voisin antaa itelleni luvan illalla syyä vaikka viilin. Mut en anna. Heh. Koska eilen tosiaanki päätin et tänään vaan puuroo ja sit nesteitä, ni en aio tän(kään) takia sallia tota. Eli viili vasta huomenna.

Ah, elämä on ihanaa. Ja tämä merkintä turha kuin mikä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti