perjantai 29. tammikuuta 2010

yööörghh

Joo moi. Päätin sitte nyt koulun jälkeen ahmia kitaani nuudeleita, viiliä ja paketillisen jaffakeksejä. Mä en ymmärrä miks mä vaan aina jatkan tätä ahmimista vaikka tiiän et niissä on ihan vitusti kaloreita enkä laihu ikinä! Rakastan ruokaa ja herkkuja mut rakastan myös sitä onnistumisen tunnetta jos on syöny tooosi vähän ja seuraavana päivänä paino on laskenu. Kumpi valita? Jälkimmäinen kuulostaa tietty tuhat kertaa paremmalta vaihtoehdolta, mut mä en tiedä pystynkö mä ikinä siihen.

Ton eilisen postauksen jälkee meni muute hyvin, join teetä ja onnistuin kieltäytymään ruuasta, mut sit illalla alko pyörryttää ni oli pakko ottaa jotain syömistä.. Eli se vähän pilas päivän, MUTTA. Aamupaino oli tänään 50.9, eli vähemmän kun piiiitkään aikaan! Huomenna se varmaan on monta kiloo enemmän, koska tää päivä nyt siis meni tämmöseks läskeilyks.

Tänää koulus ilostutti se, ku kaveri sano et "näyttää oudolta ku noi housut on nii isot sulle". Ja nää housuthan on ollut mulle ihan sopivat, eli oon sen mielestä laihtunu. En tiiä oliko toi kommentti tarkotettu just kehuks vai näytinkö sen mielestä tyhmältä vai mitä, mutta kuitenki piristi päivää (joka muuten oli ihan paska: meillä oli matikassa sijainen joka ei osannu mitään ja se oli hirveen ahistava muutenki ku se oli koko ajan hengittämässä niskaan, ja bilsassa oli sitte se sijainen joka meillä on koko jakson ja se nyt on ainaki ihan perseestä.. ja noitten jälkeen ois pitäny vielä jaksaa kuvista neljään asti, mut onneks siellä ei tarvinnu tehä oikee mitää ja päästiinki yli puol tuntii aikasemmin).

Äh mulla on nyt niin huono omatunto etenki noista kekseistä... No hyvä puoli on se että nyt ku ne on syöty ni niitä ei enää oo eikä ostetakaa luultavasti vähää aikaa = en voi enää ahmia niitä. Rakastan logiikkaani. Nyt viikonlopun aikana teen sillei et syön vaa päiväruuan (ku perhe syö yhes ni pakko syyä), sit iltapäivällä juon teetä ja illalla jos tarvii ni otan sit jonku hedelmän tai näkkärin. Ja jos syön jotai muuta, ni saa ampua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti