torstai 15. huhtikuuta 2010

äääh

Tuli tänään ammattiopistolta postia, kutsu pääsykokeisiin. Ja heti tuli mieletön ahdistus! Pelkään tulevaisuutta. Pikakatsauksella se ennakkotehtävä vaikutti hirveen hankalalta ja muutenkin aloin jo valmiiks stressata sitä itse pääsykoetilannetta, mä kuolen sinne! Se menee kyllä niin penkin alle, pystyn jo kuvittelemaan sen tilanteen.. En varmaan pääse mihinkään kouluun.

Ja olen taas tänään syönyt varmaan 100000 kaloria. Helvetin läski sika, miksi et osaa syödä?! Jos vielä jatkan näin niin olen pian niin lihava etten mahdu enää ovista sisään ja kaksoisleuka näkyy kilometrien päähän jo nyt. A-p-u-a. Haluaisin leikellä saksilla tän koko läskikerroksen mun luiden ympäriltä. CVKJNDKATKLATKL oikeesti en jaksa tätä vitun paskaa, miksi mun piti syntyä itsekurittomana makkarana, tai miksi piti syntyä ollenkaan.

2 kommenttia:

  1. voimii hei♥
    kyllä sä sinne amikseen pääset, älä ota liikaa paineita siitä (: nehä vaan suurinpiirtein kattoo, ettet sä ihan diudiu oo :--D
    mulle ei oo tullu mitään kirjettä viel, hirvee paniikki x3 tosin ei oo kukaan muukaan täältäpäin kai mut SILTI.
    etkä oo ainoo jonka syömiset on failannu tänään -,-

    VastaaPoista
  2. Kiits!
    Jep, tiedän ettei siellä mitään ihan älyttömiä vaadita mutta mä olen silti tämmönen stressaaja... Toivottavasti en kuole hermostukseen ennen sitä.
    Eiköhän niitä kirjeitä sullekin tule, ne päiväthän vaihtelee kuitenkin jonkun verran. :>
    Tsemiä sullekin! ♥

    VastaaPoista