maanantai 26. huhtikuuta 2010

yö ei ole pimeä päivä

En sitten tänään mennyt kouluun, on sen verran kipeä olo. Ääni on melkein palautunut mutta muuten sitten olo on ihan samanlainen kuin eilenkin, enkä tällä fiiliksellä mitään kemian koetta olis jaksanu vääntää, teen sen sitten torstaina.

Viime yö oli ihan tuskaa, menin nukkumaan siinä kahdentoista aikaan mutta vaikka mua aluksi väsytti hirveästi niin yhtäkkiä en saanutkaan unta. Pyörin ja pyörin hermostuneena koska tiesin kokoajan että kellon viisarit vierivät eteenpäin huolimatta siitä nukunko mä vai en. Katoin kelloa yhdessä vaiheessa ja se näytti 04:03. Enkä mä sen jälkeenkään nukahtanut. En nukkunut koko yönä, vaan nukahdin vasta sen jälkeen kun iskä oli tullut "herättämään" mua eli joskus puoli 7 aikaan aamulla, ja heräsin kymmeneltä.

Paino tänään 49.2kg! Tästä mä olen jo melko innoissani, koska a) viikonlopun jälkeen noin vähän b) pääsen luultavasti helposti mun vapputavotteeseen koska tässä nyt ei ole kuin parisataa grammaa pudotettava. Jee! Ja tämä on jälleen kerran pienin paino missä olen ollut, tuntuu kivalta.

Otin äsken läskeistäni kuvia... Kokovartalokuvat minusta = oksennus. En kehtaa laittaa niitä tänne, pidän ne vaan omana reversethinspona koneella, niitä katselemalla tuskin tekee mieli syödä enää mitään. Ja niiden avulla voin seurata myös edistymistä, yritän ottaa kuvia aina kilogramman välein. Noi kuvat oli nyt ~49kg ja seuraavat sitten joskus kun pääsen 48.

Oon muuten taas kyllästynyt tän blogin ulkonäköön. Pitää jossain vaiheessa väsätä uusi banneri ja katsoa jos teen jotain muutakin.

EDIT: Jeps, nyt on blogin ulkoasu uusittu värejä myöten kokonaan. Mitäs tykkäätte?

2 kommenttia:

  1. Onnea paljon painostasi! mä uskon että se on vappuna jo 48 kilon puolella (:
    Ja tää uus ulkoasu on kyllä tosi mukava, vaikkei edellisessäkään mitään vikaa ollut, tekee nyt itsekin mieli muokata vähän tota omaa ulkoasua :'DD
    Ja oon ihan varma, ettet sä näytä yhtään kamalalta sun ottamissa kuvissa! Oon niin kateellinen sun painosta, toivottavasti itekin tulen jopa ennen kesää saavuttaan ton 49 kiloa, tuntuu että se ei ikinä tuu tohon puntarin näyttöön ._.

    VastaaPoista
  2. Kiitos, mullakin on nyt tosi positiivinen fiilis ja vahva olo että kyllä mä sinne tavotteeseen vielä pääsen! :) Ja kiva että ulkoasu miellyttää silmää.

    Höh, ei mulle kannata olla kateellinen. :D Kyllä säkin vielä pääset sun tavotteeseen, tositosi paljon tsemppiä! ♥

    VastaaPoista