tiistai 13. huhtikuuta 2010

hello

En uskaltanut tänään enkä eilenkään käydä vaa'alla. Mä olen syönyt ihan hirveästi ja paino on varmasti taas noussut ihan pilviin. Hävettää ja ahdistaa.

Myöhästyin tänään aamulla bussistakin. Tai oikeastaan en myöhästynyt, olin kyllä pysäkillä odottelemassa hyvissä ajoin mutta unohduin juttelemaan yhden kaverin kanssa ja en yhtään tajunnut että se bussi meni siitä ohi. Jouduin sitten kävelemään kouluun, tulipahan ainakin liikuntaa. Koomista tässä oli se, että sinne bussipysäkille oli juoksemassa yks toinen meidän koulussa oleva tyyppi, joka on aikaisemminkin ehtinyt täpärästi bussiin sen vuoksi että mä olen sen pysäyttänyt. Voitte kuvitella hänen ilmeensä nyt kun bussi ajelikin ohi enkä mennytkään kyytiin eikä sekään sitten ehtinyt...

Ehdin jo tänään aamulla läskeilemään kun söin patongin. Veli paistoi niitä ja kysyi haluanko mäkin, ja en sitten voinut vastustaa... Plääh. Tänään ei onneks tarvii syödä enää kovin paljoa, porukat lähtee tuttujen synttäreille ja mä jään yksin kotiin. Toisaalta haluisin mennä mukaan, en oo nähny noita pitkään aikaan ja etenkin synttärisankari on oikein kiva pikku poika (täyttää 10v.), mutta siellä joutuu kuitenkin syömään joten kieltäydyin.

Koulussa tänään ilostutti ihan tositosi paljon se, että yksi mun kaverin kaveri (jota en ite tunne oikeestaan yhtään, joskus oon pari sanaa vaihtanu sen kanssa) sanoi mun jalkoja laihoiksi! Itse en toki ole samaa mieltä, mutta kyllähän se piristi. Ja kaveri huomautti miten nämäkin housut on mulle kuulemma isot, ja kävin äsken peilin edessä katsomassa ja kyllä, nääkin on jääneet etenkin reisien kohdalta vähän isoiksi! Ihmeellistä.

Ulkona on muuten aivan ihana sää! Aurinko paistaa ja linnut laulaa. Oikeastaan toi lintujen laulu ei ole hyvä asia vaan äärimmäisen ärsyttävää (mutta se vaan sopi tuohon jatkoksi), terveisin lintuvihaaja. Siellä tarkeni tänään jo ilman takkiakin ja kaikki loska on hävinnyt. Kyllä se kesä sieltä vielä tulee.

1 kommentti:

  1. Aivan pakko kommentoida kun satuin tänne vahingossa eksymään.
    Onko sun 15 vuotiaassa päässä järjen hiventäkään?! Oletko koskaan kuullut salaatista, hedelmistä, vihanneksista ja kuidusta? Luukuntaa tietenkään unohtamatta.
    Näillä eväillä voi syödä normaalisti ja tuntea itsensä kylläiseksi EI läskiksi.
    Ja joskus on pakko vain osata kieltäytyä.
    Varsinkin tämä herätti minut kun kirjoitit ettet voinut lähteä kyläilemään VAIKKA OLISIT HALUNNUT koska siellä joutuisi kuitenkin syömään. Aivan uskomatonta! Elämäsi lipuu vain ohitsesi ilman että sinä olet mukana.
    Ja ihan kokemuksesta kirjoitan, en siksi että haluaisin mollata sinua.
    Olin itsekin lukiossa sairaalloisen laiha ja menin syömisissä ja liikunnassa ihan övereihin asti, kunnes heräsin ja tajusin ettei tällainen meininki voi jatkua tai elämä loppuu lyhyeen ja haluan elää.
    Niin toivoisin aina sinun kaltaisiisi ihmisiin törmätessäni että saisin jotenkin taottua sinne pieneen päähän järkeä, edes vähän.
    Kaikki ruoka ei ole pahasta ja oikeassa määrin oikeita ruokia on niiiiin paljon terveellisempää kuin vähän huonoja ruokia.
    Ehkä jonain päivänä sinäkin ymmärrät :)

    VastaaPoista