torstai 1. huhtikuuta 2010

AHDISTUS

Läskipaska minä. Suihkussa katoin mun mahaa ja itkin, itkin, itkin. Oon ihan hirvee makkara ja mun maha on iso pehmeä pallo jajajaja kaikkea, miksi mun täytyy olla tämmönen porsas? Ensi jouluna vaan teuraaksi, uuniin ja juhlapöytään, riittää sitten isommallekin suvulle syömistä. Painoin tänään 50,5kg eli vähemmän kun taas pitkään aikaan, mutta miksei painon putoaminen näy missään? Haluan takaisin siihen alle 50kg ja siitä todella paljon alaspäin, en halua olla tällänen ryhävalas.

Oon huomannu miten äiti aina kattoo mua kun syön, sekin varmaan tietää ja ajattelee että ei mulle pitäis edes antaa ruokaa. Mutta miksei se sano mitään? Kertois vaan suoraan päin naamaa, ettei halua tyttärensä olevan tälläinen ihrakasa.


Heti kun tuo loska lähtee kaduilta, mä alotan jonkun superjuoksuohjelman, mähän vittu aion laihtua kesään mennessä niin että kehtaan mennä ulos. Joka ilta lihaskuntoja. Ja nyt ihan oikeesti alkaa se totaalinen herkkulakko, maanantai todisti että mä pystyn siihen! Mun on pääsiäisenä ehkä pakko syödä vähän jotain mitä äiti tuputtaa, mutta sen jälkeen, LOPPU.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti