perjantai 9. huhtikuuta 2010

friday

Olen tänään menossa Muodin Yöhön parin kaverin kanssa. En mä ite ole kiinnostunut muodista eikä tuolla meidän keskustassa edes ole sellasia vaatekauppoja mistä mä jotain löytäisin, mutta pääsenpähän edes pois kotoa vähän tuulettumaan. Ahdistaa vaan se, että siellä on varmasti ihan älyttömästi porukkaa ja varmasti myös joitain ihmisiä, joita en välttämättä haluaisi nähdä. Enkä muuten tiedä miksi edes kerroin tämän koko jutun teille, tuskin ketään kiinnostaa.

Aamupaino oli tänään taas vihdoin 49.9kg, eli pääsin takaisin sen kamalan viidenkympin alapuolelle. Oon tänään syönyt aamulla kaks leipää ja join teetä ja äsken join sokeroimatonta mustikakeittoo. Sanoin äitille etten tarvitse tänään ruokaa koska "syön sitten siellä kaupungilla" mikä tietysti oli valhe. Hieman kyllä houkutti kun äiti sanoi että täällä kotona olis kyllä valmiina mun lempiruokaa mutta onnistuin hillitsemään itseni. Eli tänään en syö 99% varmuudella enää mitään, toivottavasti paino on huomiseksi taas laskenut.

Huomaan että mulla on taas kertynyt tekemättömiä kouluhommia, jotka ahdistaa ja stressaa mua jatkuvasti. Ens viikolla on ruotsin koe, sitä seuraavalla viikolla matikan valtakunnallinen ja mun pitäis tehdä enkun ainekirjoitus ja psykologian esitelmä viimeistään 27. päivä. Kyllähän noihin kaikkiin on vielä aikaa, mutta tiedän että mun pitäis saada etenkin noi aine ja esitelmä äkkiä alta pois koska muuten ne vaan jää ja jää ja lopulta teen niitä paniikissa deadlinea edeltävänä yönä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti