torstai 29. huhtikuuta 2010

more wood for their fires

49.1kg. Toivon että pääsen sitten huomenna 48 puolelle, niin voin olla tyytyväinen itseeni kun olen saavuttanut tän viikon tavoitteen.

Oon tänään syönyt aamulla puuroa ja viilin (oon nyt alkanu syömään joka aamu aamupalan, maha ei turhaan murise koulussa ja muutenkaan ei tule läskeiltyä illalla niin paljoa), koulussa kaveri osti mulle sämpylän ja söin sitten sen ja kotona oon syönyt omenan ja klementiinin. Joudun vielä syömään kotiruokaakin... En keksinyt tälle päivälle enää mitään hyvää tekosyytä kun oon tässä viimeaikona jo aika usein "käynyt kaupungilla syömässä" tai "syönyt koulussa niin paljon ettei ole nälkä", samoja syitä kun en viitsi liian usein käyttää tai uskottavuus menee.

Huomenna olis koulussa jotkut vappupippalot, teemana 80-luku. Itse tuskin pukeudun mitenkään teemaan sopiviin vaatteisiin kun 80-luku nyt ei ole mikään mun lempivuosikymmen muodin osalta, mutta meinattiin kaverin kanssa kyllä laittaa hiukset ja meikit jotenkin kivasti. Saa nähdä mitä siitäkin tulee.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti