tiistai 20. huhtikuuta 2010

otsikoton päivä

Mitä tää paino nyt oikein pomppuilee? Tänään aamulla se oli 49.6kg, eli eilisestä lähteny aika paljon. Vaikka illalla vielä söinkin vaikka mitä, tosin pieniä määriä mutta silti. Outoa.

Tänään oon syöny aamulla yhden omenan (iskä alkoi heti valittaa, kyseli jotain et "Aiotko muka tolla selvitä koko päivän?" mutta sain sitten jotain sönkötettyä että kouluruoka on tunnin päästä jne. ja se usko selityksen) ja koulun jälkeen 2 mandariinia, ja sitten iskä äsken keitti mulle teetä ja teki leipää. Sallin nyt noi leivät itelleni kun tänään en varmaan illalla enää syö mitään.

Tänään oli matikan valtakunnallinen koe. Ja mä kun luulin että mulla olis edes jotain mahdollisuuksia saada siitä joku kohtuu hyvä numero... Kaiken lisäksi en eka huomannut että sen yhden paperin kääntöpuolellakin oli vielä jotain laskuja, huomasin ne vasta kun aikaa oli jotain 5min ja siinä sitten tein hirveällä kiireellä niitä. Noh, katotaan mitä nyt tapahtuu, mulla on kuitenkin ilmeisesti päättötokariin tulossa melko vahva 9 eli vaikka tosta tuliskin vähän huonompi niin ei se varmaan silti laske. Mutta kyllä se silti ottaa päähän.

Mulle tuli eilen myös 2 pääsykoekutsua lisää, oon ihan paniikissa niiden kanssa! Eka on jo 3. päivä ens kuuta eli ihan liian pian, ja ne kaks muuta sitten parin päivän päästä tosta. Mä olen yrittänyt hokea itelleni että kyllä mä selviän, mutta silti. Ja äitikin yritti eilen rauhotella mua kun selitin ihan hädissäni sillekin tästä, se oli sitä mieltä että kyllä mä pääsen ihan mihin vaan jnejne. mutta se vaan pahens mun oloa - äiti siis olettaa että mä pääsen varmasti , mutta mitä jos en, entä jos mä petänkin sen luottamuksen enkä pääsekään mihinkään? Sanokaa mulle etten mä ole ainut ihminen joka panikoi tästä asiasta, kun kaikki kaverit haki lukioon eikä ne ymmärrä mun huolta.

Ja hei sanokaa jos teitä ärsyttää kun höpötän koko ajan koulusta tai muusta ei-niin-kiinnostavasta. Oon vaan kirjotellut kaikesta mieltä painavasta, mutta kertokaa ehdottomasti jos haluisitte lukee enemmän vaikka mun syömisistä tai muusta sellasesta!

2 kommenttia:

  1. Heei (: Oon ollu jo pitemmän aikaa epäaktiivisena lukijana enkä ole heittänyt kommentteja, mutta ehkä voisin herätä.

    Mullakin oli tänään matikan valtakunnallinen, se oli melko helppo jos oli ollu tunneilla hereillä mut luultavasti koe on täynnä jotain pikkuvirheitä. Kyllä se varmaan meni hyvin, älä stressaa (:

    Ja tykkään lukea sun blogia tällasena, kaiken lisäks teksti on yleensä luontevampaa jos sen antaa vaan tulla eikä tee pelkästään toivekirjoittelua. Ainakin omalla kohdalla blogi toimii myös hyvin jonkinlaisena terapiana, kun saa purkaa mieltä painavat asiat jonnekin. Eli mun puolesta saisit jatkaa tällä linjalla, mut tee ihan miten hyvältä tuntuu (:

    Tsemppiä ja jaksamisia!

    VastaaPoista
  2. Hih, kommentteja on aina kiva saada. :>

    Mä olen ollut tunneilla ihan hyvin mukana mutta ei mulla pysy päässä mitkään asiat kovin pitkään, ja sitten pitäis osata jotain juttuja parin vuoden takaa.. Muisti on hyvä mutta pirun lyhyt, niinhän sitä sanotaan.

    Kiva kuulla että blogi on hyvä tällaisena, tottahan se on ettei väkisin kirjoittamalla saa hyvää aikaan. Mulla joskus unohtuu että tää on ihan julkinen blogi ja useimmiten tuntuu että kirjoitan vaan itselleni (tosin niinhän sen periaatteessa kuuluu ollakin), joten kiva että ihmisiä silti kiinnostaa lukea. :>

    Tsemiä sullekin! ♥

    VastaaPoista